sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Käänteinen motivaatiokuva

Taas oli päivän ohjelmassa yhdet syntymäpäivät, siitä syystä tuo kinkkupiirakka :D Ajatelkaa, otin vain yhtä herkkulaatua, vaikka pöydät notkuivat herkuista! Myöhemmin söin kuitenkin poikaystävällä pienen palan pannukakkua :P Muuten syömiset on menneet ihan hyvin tänään ja olen pyöräillytkin! :)

Syömiset:
kahvi (plusmaito)
täysjyväkaurahiutale + vadelma pikapuuroa
makaronilaatikko (ketsuppi)
pala kinkkupiirakkaa
kahvi (maito)
pieni pala pannukakkua (mansikka, kermavaahto)
grillipihviä, ranskalaisia ja paistettuja porkkanoita (ketsuppi)

Liikunta: pyöräily (yht. n. 30min)

Tässäpä mulle ja teille motivaatiota: minä kesällä 2010. Tuolta en kyllä halua näyttää enää koskaan, hyi helvetti suoraan sanottuna. En sano, etteikö mulla olisi vieläkin mahaa istuessa, mutta tuo on jo jotain ihan järkyttävää :D
Ihan kuin raskaana olisi, katsokaa vaikka:


4 kommenttia:

  1. Mutta hienosti olet tuon mahan saanut karistettua!
    Ja sulla on aivan mielettömän hyvä itsekuri jos pöydät täynnä herkkuja ja otat vain yhtä, itse en pystyisi moiseen! Tsemppiä sulle loppuun asti, ei ole enää paljoakaan matkaa viiteenkymmeneen!

    VastaaPoista
  2. Pystyisimpä mäkin tommoseen, että ottaisin vaan yhtä herkkua. Mulla on aina tapana ottaa kaikkia, enkä muute ees tiiä että miks :D Tää sun blogi on muute tosi kiva ja motivoiva! (:

    http://no-excusess.blogspot.com/

    VastaaPoista