lauantai 26. toukokuuta 2012

Heipsis!

Tänään  heräsin jo aikaisin, ennen kahdeksaa! Jotenkin ei vain osaa enää viikonloppuisinkaan nukkua, kun viikolla joutuu heräämään aikaisin :D Toisaalta vähän ärsyttävääkin, kun haluaisi nukkua muttei enää saa unta... Reippaana tyttönä sitten lähdin yhdeksän maissa pyörälenkille :) Päivällä syömiset menivät ihan hyvin, mutta illalla oli naapurin tyttöjen synttärit ja siellä tuli kyllä herkuteltua aika paljon... Noh, onneksi huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet! ;) Ei aina voi onnistua!! :D Ainiin ja söin tänään kesän ensimmäisen jäätelökioskin jätskipallon! ♥

Syömiset:
kahvi (kevytmaito)
fitness yogurt -muroja (kevytmaito)
kaksi ruisleipää (margariini, juusto, kinkku)
pallo salmiakkijätskiä jätskikiskalta (vohveli)
perunaa ja jauhelihakastiketta (ketsuppi)
*loppuilta sensoroitu syömisten suhteen :D*

Liikunta: pyörälenkki (n.30min)


8 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama juttu tuon nukkumisen kanssa. Ehkä tää vuodenaikakin jonkin verran vaikuttaa siihen, kun aamulla on jo niin valoisaa :)

    VastaaPoista
  2. Hei lasketko muuten ollenkaan kaloreita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä laske, joskus tietty katon että paljon jossain herkussa on kaloreita että viitsiikö sitä syödä, mutta en mä muuten :)

      Poista
  3. Ite kävin myös kymmenen aikoihin pyörälenkillä mut sit menikin syömiset vähän överiks...! Vitsi, mua ärsyttää :D miten ihmeessä saisin itteni kuriin ton syömisen suhteen, rakastan vaan nin ruokaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muaki ärsyttää ihan sikanaan kun oon nyt alkanu tälleen lipsua :(

      Poista
  4. Moikka! Löysin sun blogin just ja oli pakko kommentoida! Oon nyt 20v ja kohta 21. Painoni tällä hetkellä on 60kg, oon pudottanut jo lähes 10kg ja nyt oon jumittunut tähän. Tavoitteena olisi kuitenkin pudottaa vielä vähintään 5kg. Tää blogi on tosi inspiroiva ja alankin seuraamaan tätä jatkossakin:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! :) Tsemppiä sulle ja kiva, että inspiroi :) Tervetuloa seurailemaan!

      Poista