tiistai 31. tammikuuta 2012

Vapaapäivä

Jee mulla on koeviikko ja tänään (sekä huomenna!) vapaata♥ Voin siis pyhittää päivät liikkumiselle ja laiskottelulle 8) No okei, ehkä pitäisi vähän lukeakin...

Syömiset:
appelsiini
ruispala (margariini, juusto, kevytmeetvursti)
banaani
kahvi (plusmaito)
tonnikala-pastasalaattia
kahvi (plusmaito)
peruna-jauhelihalaatikkoa
paussi-patukka (5 viljaa & suklaa)
kahvi (kevytmaito)
hedelmämysliä (kevytmaito)
tee (kevytmaito)

Liikunta: rauhallinen koiralenkki (reilu 30min)


Day Thirty - 10 facts about you! And now, what are your stats?
Hmm, kauheaa! :D
1. Olen 18-vuotias
2. Minulla on ihana poikaystävä♥
3. Käyn lukion viimeistä luokkaa
4. Tavoitepainoni on 50kg
5. ...ja olen kärsimätön, haluaisin saavuttaa sen mahdollisimman nopeasti!
6. Tärkeintä olisi kuitenkin näyttää hyvältä ylppäreissä! (Ja kesällä muutenkin!!)
7. Tavoite BMI:ni on 20!
8. Olen perso herkuille
9. Haluaisin oppia rakastamaan liikuntaa
10. Aion päästä tavoitteeseeni!!!

Ja sitten ne statsit! (Punnitsin itseni aamulla, mutta mitat otin kyllä illalla...)
Age - 18
Height - n.159
Weight - 61 57,7!
Waist - n.90cm n.88cm (en kyllä oikeesti oo varma osaanko mitata oikein :DD)
Hips - n. 96cm n.93cm
Tights - n. 55 n. 53,5
Shirt/dress size - 36-38
Pants size - 36-38 (n.29'')
Highest recorded weight - 61kg (?)
Goal weight - 50

2 kommenttia:

  1. hei oisko sulla jotain vinkkejä miten voisin välttää semmoset ahmimiset, ja mun on muutenkin kauheen vaikee olla syömättä mitään kauheen rasvasia ja epäterveellisiä ruokia? sun blogi on muuten ihana :)

    VastaaPoista
  2. hmm, no mä oon onnistunu silleen, että oon vaan päättäny etten ota. joskus tietty otan, mut sitte mietin yleensä sitä, että en voi oikeesti laihtua jos en jätä niitä herkkuja syömättä. kattelet ongelmakohtias aina ku meinaat ottaa jotakin herkkua, niin sitten ei ehkä tee mieli! :D ja joskus voi kyllä sallia itselleen herkkuja, JOS on onnistunut olemaan ilman! :)
    ja kiitos kovasti 8)

    VastaaPoista