tiistai 17. tammikuuta 2012

Hellurei!

Äiskä kävi tänään hakemassa hesestä ruokaa, enkä voinut vastustaa kiusausta, joten otin kerrosaterian. Olen kuitenkin tosi ylpeä itsestäni, sillä vaihdoin ranskisten tilalle minisalaatin ja juomaksi valitsin cocis zeron, joten kalorimääräksi tuli vain  n.690kcal, kun normaalisti kerrosateria sisältäisi 1103kcal! Ja kanasalaatin kalorit lisukkeineen olisivat 515kcal, joten tuossa "kevennetyssä kerrosateriassa" on vain n.175kcal enemmän, kuin siinä! Pienistä muutoksista se terveellisempi elämä alkaa! :)
Hesburgerin ravintoainelaskuri täällä!

Syömiset:
kaksi paahtoleipää (margariini, juusto)
kahvi (kevytmaito)
perunaa ja 2 kalapihviä + 1 kasvispihvi (kermaviilikastike)
persikkasalaattia (salaatinkastiketta)
lasillinen rasvatonta maitoa
kahvi (plusmaito)
kerrosateria (minisalaatilla ja cocis zerolla)
kaksi paahtoleipää (margariini, juusto)
tee (kevytmaito)
OLO-jogurtti

Liikunta: ei mitään :-( mulla on ollut eilen ja tänään aika nuhainen olo, oon varmaan tulossa kipeeksi :(


Day Nineteen - When is the last time you ate fast food?
Haha, aika hyvä kysymys tälle päivälle: tänään! :D


2 kommenttia:

  1. Oikeesti ei oo yhtään paha syyä joskus tommosta ruokaa! ku mä esim otan yleensä kanahampparin niin siitä saa protskui ja siel välis on salaattia. ehkä ainut huono siin on se majoneesi. :D mut siis oo ylpeä itestäs kun et tuntenu huonoa omatuntoa ja pidit pääs ja vaihoit ranskisten tilalle salaatin. niin mäkin teen yleensä ravintolois :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanista sanoista Enna<3 Oot aarre kun aina tsemppaat mua!

    VastaaPoista