keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Sali- ja hesepäivä

Tänään olin mun ystävän kanssa salilla! Sovittiin, että ruvetaan käymään siellä joka keskiviikko! :) Alkulämmittelyksi poljin 10min kuntopyörää ja sitten tein pieniä kaikenlaisia lihaskuntoliikkeitä. Salin jälkeen menin kyseiselle ystävälle teelle ja hän tarjosi pullaa ja piparia, niin pitihän niitä sitten ottaa... :)

Mun on tehnyt jo monta päivää mieli Hesen kerrosateriaa ja tänään toteutin haaveeni ;) Poikaystävä houkutteli mut syömään ja maksoi ruoat - mikäs sen parempaa? :D On kyllä viimeaikoina tullut herkuteltua aika paljon, mutta mikäs siinä kun kiloja on tippunut silti, hitaasti mutta varmasti! :D Ei mun oo tarkoituskaan tehdä niin, että kituutan itseäni syömättömyydellä ja sitten kun olen saavuttanut tavoitteeni, syön taas "normaalisti". Olen vähentänyt herkkuja, mutta syön niitä silti välillä ja liikun kuitenkin, niin on se parempi kuin vanhat ruokailu- ja liikuntatottumukseni! Sunnuntaina lähden abiristeilylle ja oon kyllä ihan varma, että sitä seuraavana maanantaina vaaka näyttää ihan jotain muutta, kuin laskevaa numeroa :D Mutta kerrankos sitä abiristeilyllä ollaan, sen jälkeen alkaa taas skarppaus ;) Tai no sitä seuraavalla viikolla on yo-kirjoituksia.. Noh, viimeistään niiden jälkeen alkaa kunnon skarppaus! :) Ja tämähän on elämänmuutos, EI laihdutusta, ja olen aika hyvin onnistunutkin! Normaalisti söisin herkkuja varmaan joka päivä ja ihan hirveästi enkä liikkuisi ollenkaan! Joten muutos on melkoisen suuri, vaikka välillä herkkuja syönkin :)

Syömiset:
nesquick-muroja (rasvaton maito)
kahvi (rasvaton maito)
kaksi palaa pullaa
kaksi suklaapiparia
kaksi kuppia teetä (kevytmaito)
popcornia
kerrosateria kokiksella + kurkkumajoneesi (grillimauste)
fantaa

Liikunta: sali (50min)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti