keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Kaikenlaista

Tänään päivällä päätin lähteä pitkästä aikaa sauvakävelemään! Oli niin ihanan aurinkoinen ilma ja aika lämmintäkin, +8 näytti meidän mittari :) Olin lenkillä n. 35 min. Mä muuten haluaisin ihan sikanaan sykemittarin! Oon miettiny, että ostaisin jonkun semmoisen hyvän jos saan ylppärilahjaksi rahaa :) Onko teillä sykemittareita ja minkä merkkisiä, mitä voisitte suositella? Itse olen katsellut Suunto M4:ää (ihana väri!!!) tai Suunto t3d:tä :)

Tänään sain muuten myös tietää venäjän alustavat tulokset ja toivomani C:hän sieltä olisi tulossa :) Paitsi että olin laittanut kirjoitelmaan väärän tehtävännumeron ja opettaja sanoi, että se saattaa mennä sen takia nollille, jolloin tuo C on kyllä menetetty :( Pitää nyt vain toivoa, että YTL on minulle suopea, eikä laita tehtävää nollille, ei kai ne nyt niin ilkeitä voi olla siellä? Onko kellään kokemusta tällaisesta?

Kohta olisikin tarkoitus lähteä ensiksi kaverille ja sitten baariin vähän nollaamaan kirjoitusten jälkeen, joten tänään kalorit paukkuu - ja saa kyllä paukkuakin! Oon mä ansainnutkin sen, että pääsee vähän tyhjentämään päätä noiden kirjoitusten jäljiltä!


4 kommenttia:

  1. Mulla on Polar FT60 ja voin todellakin suositella! Oon käyttäny kohta vuoden, eikä minkäänlaisia ongelmia oo ainanka toistaiseks ollu :)

    YTL on kyllä aika tiukka säännöissä, mut ois kyllä aika kohtuutonta antaa sen takia 0p... Toivottavasti saat pitää C:n :)

    VastaaPoista
  2. Itse ostin juuri Fitnesstukusta Beurer Sykemittarin (PM25).
    Hinta vekottimella 54,90 +7 euron postimaksu. Yli 50 euron tilauksesta sai valtaisan ilmaislahjan (yksi protskupatukka).

    Settiin kuuluu rintavyö, joka mittaa sykkeen ja lähettää syketiedot tuohon kelloon. Käyttö aluksi oli hyvin sekava, mutta kun ohjekirjan luki huolella läpi pari kertaa niin pääsi jo jyvälle toiminnoista (Ei mikään kovin paksu lärpäke).

    Mikäli hinta ei ole ongelma niin senkus ostat jonkin paremman vekottimen, mutta tuohon 60 euron hintaan saa myös ihan kohtuullisen vempaimen.

    Näyttää ajan, keskisykkeen, maxsykkeen, kcal kulutuksen ja fat(g) kulutuksen (Jotain low/high limittejä saa myös asennettua, mutten ole niihin paneutunut vielä.. en tunne tuollaisia tarvitsevani).


    Linkki: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/sykemittari-pm25

    VastaaPoista
  3. Mulla on Suunnon M5 ja tykkään! Miinuksena sanottakoon, että välillä se kadottaa ärsyttävästi sykkeen ja mukana tullut GPS-pod ei toiminut kuin vähän aikaa. Mutta pitäis viedä takaisin liikkeeseen niin saisin vissiin uuden. Suunnon mittari antaa palautetta treenista, siihen voi määrittää tavoitepainon ja mittari myös kertoo, mikä oma kuntotaso on, milloin levätä ja milloin treenata. Lisäksi se myös aina määrää, et miten kauan pitää treenata ja millä sykealueella. Hurjan monipuolinen veijari siis, vieläpä suomenkielinen. :D

    Mulla oli aiemmin Polarin mittari ja Suunto on ollut parempi. :) Tosin näiden mallien välillä onkin vuosia, et varmaan ne Polarit ovat kehittyneet siitä myöskin. Kannattaa tosiaan katsella rauhassa mittaria, joka sopii parhaiten sun omiin käyttötarkoituksiin!

    Ja höpö höpö se essee mitään nollille menee. :D Mulla unohtu saksan yo-esseestä se tehtävänumero kokonaan ja siitä ilmeisesti miinustetaan ainakin max. 5 pistettä, riippuen kylläkin varmaan sensorista. Ei multa tainnut lähtee pistettäkään. Että no panic rakas kanssa-abi! (:

    VastaaPoista
  4. Kiitos hirmuisesti kaikille vastauksista! :) Pitää sitten vertailla noita mittareita vähän tarkemmin, mutta Suunnon suuntaan taidan olla kallistumassa, suosin suomalaista ;) Ja toivotaan todella, ettei tuo väärä tehtävänumero vaikuttaisi hirveästi, kun opettaja vielä vaihtoi sen oikeaksi :)

    VastaaPoista