keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Back in business!

Moikkelis ja sori, kun mua ei oo näkynyt! Risteilyn jälkeen jäi vähän tuo läskeilyvaihe päälle, oon vaan mässäillyt, enkä oo ees liikkunut. Sitte mulla oli tänään ussan kirjoitukset, mihin oon lukenut ja mitä oon stressannu viime päivät, joten ei oo ollu oikein aikaakaan paneutua tähän laihdutukseen.. No joo selitykset sikseen, nyt on ussan kirjoituksetkin ohi ja huomenna palailen ruotuun uudella tarmolla! Nähdäänpä siis huomenna ruoka -ja liikuntapäiväkirjan merkeissä! :) Kävin muuten äsken vaa'alla, mikä ei kyllä ollut kovin viisasta, sillä aika paljonhan se näytti.. Ei kyllä mikään ihme tämän mässäilyputken jäljiltä! Toivotaan, että paino on maanantaiseen punnitukseen mennessä lasehtinut... Mutta siis see you tomorrow! :)

2 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla, käy toki tsekkaamassa mun uus samantyylinen blogi, joka tarttis lukioita... :D

    http://doieatthat.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiitoskiitos! käynpäs kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista