lauantai 21. huhtikuuta 2012

-6kg :)

Tänään en ehtinyt syödä aamupalaa, kun äiti passitti mut melkein heti herättyäni kauppaan ostamaan tarvikkeita pikkusisarusteni huomisten synttärijuhlien leipomuksiin :D Kaupassa ja suihkussa käynnin jälkeen hyppäsin vaa'alle ja se näytti 54,9 kiloa! Olen siis virallisesti kuusi kiloa (oikeastaan 6,1) laihempi kuin tammikuun alussa :) Olen iloinen saavutuksestani, mutta nyt muhun iski paniikki: en millään ehdi laihtua viimeistä viittä kiloa reilussa kuukaudessa! Apua :( Haluaisin niin olla tavoitepainossani ja näyttää upealta omissa ylioppilasjuhlissani :( Noh, pitää vaan yrittää tehdä parhaansa ja pudottaa niin paljon kuin ehtii :) Tänään mulla ei oo ollut kyllä aikaa liikkua, sillä kävin teatteriesityksessä sekä olen leiponut ja siivonnut huomisiin juhliin. Nyt mä lähden saunan lämpöön rentoutumaan, heippa! <3

Syömiset:
kahvi (kevytmaito)
lohta ja perunaa
fetasalaattia (salaatinkastike)
lasi kevytmaitoa
marjasoppaa
kahvi ja pulla
pakasteranskalaisia ja lenkkimakkaraa
banaani
nesquick-muroja (kevytmaito)

Liikunta: vapaa!

10 kommenttia: