maanantai 13. elokuuta 2012

Back again!

Heipsan taas ja anteeksianteeksianteeksi tuhannesti, etten ole kirjoittanut melkein kuukauteen :( Ei vaan ole ollut mitään kerrottavaa, oon ollut täysi hulttio laihdutuksen suhteen: syönyt, juonut ja laiskotellut. Mutta ennen kaikkea oon kuitenkin pitänyt hauskaa!!! :) Nyt kun muilla (osalla ainakin) alkaa tänään koulu, minä olen päättänyt aloittaa projektini uudelleen! :) Vaaka näytti tänään 54,4kg, ei siis mikään hirveän paha lukema kaiken tämän jälkeen. Pian se näyttää taas vähemmän, I promise! ;) Blogitauon aikana oon mm. käynyt mustikassa, syönyt kiinalaisessa, valvonut myöhään, pelannut korttia, käynyt keikoilla ja viettänyt aikaa hyvässä seurassa! Keikoista puheen ollen, eilen olin katsomassa upeaa Madonnaa! On se nainen vaan hyväkuntoinen pian 54-vuotiaaksi, huhhuh!! Pitää tähdätä samaan ;)


Syömiset:
kaksi ruispalaa (margariini, juusto, herkkusienileike)
kahvi (kevytmaito)
mustikoita
lasi kolmen hedelmän mehua
kaksi paahtoleipää (margariini, juusto, kevytpepperoni, avomaankurkku, tomaatti)
kahvi (kevytmaito)
lasi kolmen hedelmän mehua
juustokabanossi (sinappi)
luonnonjogurttia mustikoilla
pala patonkia (margariini, juusto, kinkku)
plusmaitoa

Liikunta:
pyöräily (9min)
lenkki (39min, keskisyke 155)
kävely (10min)
iltakävely (n.1,5h)
=yht. ~2,5h

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti