keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Sadepäivä

Eilen en jaksanut kirjoittaa, syömiset menivät ihan hyvin muuten, paitsi illalla tuli syötyä enemmän, kuin oli tarkoitus... :( Tuli mm. maisteltua pizzaa... Enkä liikkunutkaan, kun oli niin huono ilma koko päivän. Tänään kuitenkin kävin lenkillä sateiden välillä ja syömisetkin menivät ihan mallikkaasti :)

Syömiset:
kaksi palaa paahtoleipää (margariini, juusto, kinkku, suolakurkku)
kahvi (kevytmaito)
kinkku-tomaatti-juustomunakasta
tomaattikeittoa raejuustolla
corn flakes -muroja (mansikoita, plussamaitoa)
4 supersalmiakki -pastillia
nektariini

Liikunta: kävelylenkki (reilu 35min)

5 kommenttia:

  1. voisit postata useemmin !

    VastaaPoista
  2. Ois kiva tietää mitä sulle kuuluu ;-))

    VastaaPoista
  3. Hei, ite oon laihtunu n 6-7 kiloa yhtenä keväänä. Kananmunat keitettynä tai paistettuna esim aamupalaksi on tosi hyvä. Siis hyvät ravintoarvot. Rahka on myös hyvä. Ota purkki rahkaa, lisää siihen makeutusta ja marjoja ja esim. 1 dl vatkattua kermaa. Näin saat pari pientä välipalaa. Huomaan että syöt paljon hiilareita, joilla kylläisyys pysyy vain vähän aikaa, ja sitten iskee taas hirvittävä nälkä. Eli vähemmän leipää ja sokereita (myös hedesmäsokereita) ja enemmän protskua ja rasvaa:) Ja hyvä vinkki kun iskee kamala nälkä. Syö vähän jotakin, esim kymmenen suolapähkinää, ja lähde sitten lenkille :D TOIMII!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :) Mä olen laihtunut puolessa vuodessa 9kg (tosin kesän aikana lihoin muutaman takaisin) ihan näillä mun omilla metodeilla, joten kyllä mä tiedän mitä teen :) Mutta kiitos vinkeistä kuitenkin!

      Poista