lauantai 14. heinäkuuta 2012

Moikkelis!

Sori kun mua ei oo näkynyt.. Oon taas ollut ihan hulttio tän laihdutuksen suhteen... Viimeiset pari viikkoa oon oikeestaan vaan syönyt ja se näkyy vaa'an lukemissakin: tänä aamuna vaaka näytti yli 54 kiloa :( Nyt on siis toden teolla ryhdistäydyttävä, muuten olen pian samoissa lukemissa kuin laihdutuksen aloittaessani! Älkää antako mun enää lipsua!!! :D Sain muuten mun uuden sykemittarin viime viikolla, kyllä tää nyt paremmin toimii, kuin se edellinen :) Silti tuo kyllä välillä hukkaa sykkeen, mutta se vika on kyllä vissiin vähän näissä kaikissa?

Syömiset:
kahvi (kevytmaito)
mansikkajogurtti
puolikas saarioisten tonnikalapizzasta
mansikoita
spagettia ja jauhelihakastiketta
corn flakeseja (mansikoita, plusmaitoa)
omena

Liikunta:
sykemittarin kuntotesti (n.14min/1600m)
lenkki (45min, 289kcal, keskisyke 152)

2 kommenttia:

  1. kuin kauaa sä oot laihduttanu? :)

    VastaaPoista
  2. hahaha oonpas typerä tuoltahan sen voi järkeillä! :D sori :)

    VastaaPoista