maanantai 5. syyskuuta 2011

Punnituspäivä

En mennyt tänään kouluun, kun eilen oli kuitenkin aika paljon kuumetta. Ja vieläkin on kamala nuha ja yskittääkin. Noh, äsken sitten tallustelin ihan maani myyneenä vaa'alle ja se näytti tulosta 57,6! Mitä ihmettä, 57,6?!? Astuin vaa'alle uudelleen ja samaa lukua se näytti. Miten on tämä on edes mahdollista?! Oon syöny ku hevonen kaikkea paskaa ja siltikään paino ei ole noussut tuon enempää?? Kuvittelin, että oikeasti painaisin taas sen 60kg. I'm kind of happy!
Otan kyllä tuon rastin pois tuolta 57 kohdalta, mutta eipä haittaa! Luulin oikeasti, että joudun ottamaan kaikki rastit pois :D Nyt kyllä oikeesti vois syödä vähän terveellisemmin. Varsinkin nyt kun oon kipeänä, ehkä parantuisinkin nopeammin. No mutta kohta kirjoitukset on ohi ja voin oikeasti taas laihduttaa! Ihan täysipäiväisesti :) I'm waiting for it!

ps. miusta on hassua, että ihmiset ovat löytäneet tänne tämmöisillä hakusanoilla: 30 min kuntopyörällä, finrexin, rasvaton maito plus :D

toi toukka on niiiiiiiiiiiin söpö♥

4 kommenttia:

  1. Kun oot kipeä, keho kuluttaa enemmän energiaa (=yrittää parantua), joten sen takia varmasti paino on pysynyt alhaalla :)! Eli kipeänä on ihan suotavaakin syödä enemmän :).

    VastaaPoista
  2. oot muuten ainoo lukija joka lukee mun molempia blogeja ;D en haluu kertoo mun toisessa blogissa kaikkee laihtumiseen liittyvää.. tunteita yms niin kirjotan sitten erikseen ja salassa hehe yritäs arvata mikä on mun blogi ;) :D

    VastaaPoista