sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Nyt mä sitten oon kipeänä :(

En oo pystyny nukkuu koko yönä :( Katoin tunnin välein kelloa ja vähän ennen kahdeksaa nousin ylös, kun en jaksanut enää pyöriä sängyssä. Ei mulla kuumetta ollut, kun äsken mittasin, mutta ihan hirveä olo, kurkkua koskee, nenä on tukossa ja tuntuu, kuin pää olisi täynnä räkää... :(
Olin eilen iskällä ja se vei mut syömään, otin possupihviä ja ranskalaisia bearnaisekastikeella, sitten se vielä illalla vei mut nakkikioskille ja otin lihapiirakan :D nyt vois kyllä vähän rajoittaa, eihän mun pitänyt laihduttamista lopettaa! Noh, näköjään olen lopettanut. Mutta kirjoitusten jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja jatkan samalla lailla, kuin nuo pari ekaakin viikkoa! Ei se vaikeaa ollut ja oli kokonaisvaltaisesti parempi olo, vaikka välillä teki mieli herkkuja.
Miksi herkut ja kaikki epäterveellinen on niin hyvää?
Ja illan tilannekatsaus: kyllähän se kuumekin sieltä tuli, parhaimmillaan sitä oli melkein 39 :( eli ei mitään asiaa huomenna kouluun!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti